Notícies

Es posa en marxa un espai amb informació per a acollir els investigadors estrangers

21/07/2015

S'acaba de posar en marxa un espai web per al personal estranger que s'interessa per incorporar-se a la UOC. L'objectiu és que els estrangers que es plantegen treballar a la Universitat i venir a viure a Barcelona i rodalia puguin tenir en un únic espai la informació bàsica que necessiten sobre la ciutat i tots els tràmits que han de fer si vénen a viure a casa nostra.

El web està disponible en anglès i català i és destinat sobretot a investigadors, però també a professorat i personal de gestió d'origen estranger. S'anomena Informació per als investigadors estrangers i inclou els blocs d'informació següents:

• Coneix Barcelona i Catalunya: manera de moure's per la ciutat, cost de la vida, informació turística i cultural, dies festius, etc.
  • Tràmits legals: gestió del visat, l'empadronament, el número de la Seguretat Social, els tràmits amb Hisenda, etc.
  • Cobertura sanitària: CAP que es té assignat i sol·licitud de la targeta sanitària.
  • Allotjament: cerca d'allotjament, en coordinació amb Barcelona Centre Universitari.
  • Informació pràctica: aprenentatge del català, Euraxess, avantatges per a la comunitat UOC, etc.
  • Contacte: contacte amb la UOC.

Enllaços relacionats