Notícies

#SpinUOC 2014: Torna la jornada innovadora per a presentar coneixement transferible de la UOC

La Universitat presentarà al món de l'empresa resultats de la seva activitat investigadora, a l'antiga fàbrica d'Estrella Damm

Presentar resultats de projectes transferibles en sis minuts amb prou feines, combinat amb música en directe, un presentador, i tot això acompanyat d'una refrescant cervesa, és la fórmula innovadora de l'#SpinUOC, que tindrà lloc el 19 de juny –de 18.30 a 21.30 h– a l'antiga fàbrica d'Estrella Damm (carrer Rosselló, 515, de Barcelona). L'objectiu és acostar vuit projectes innovadors –realitzats per personal investigador de la UOC o per alguns dels seus estudiants– a la societat perquè siguin les seves empreses i institucions les que els valorin, adaptin o integrin a la seva cadena de valor.

El propòsit d'aquesta segona edició de l'esdeveniment és establir ponts de contacte entre projectes i iniciatives sorgits de l'activitat innovadora de la UOC i el teixit social i empresarial que envolta la universitat. Després de les presentacions, els assistents podran saber detalls dels projectes guiats pels seus responsables, conversant en els SpinMeetings.

Una manera innovadora de fer presentacions

Els vuit projectes que s'exposaran, els SpinUOC, seguiran l'estil Pecha Kucha, una fórmula àgil i dinàmica per a fer presentacions creatives en poc més de sis minuts i amb només vint diapositives. Els SpinUOC protagonistes en aquesta segona edició són traslladables a múltiples sectors i abasten els àmbits següents:

• Generació automàtica de llibres electrònics bilingües i interactius.
  • Pissarra electrònica amb múltiples prestacions.
  • Sistema d'incrustació i extracció de marques d'aigua d'àudio en dispositius lleugers.
  • Aplicació d'm-Health orientada a facilitar la comunicació de persones autistes.
  • Creació d'estands ecològics i econòmics alhora.
  • Sensors per a construir xarxes industrials de comunicació de baix consum.
  • Plataforma dedicada a fomentar la cultura de l'emprenedoria als col·legis.
  • Sistemes intel·ligents per al tractament de dades.

L'#SpinUOC també passarà pels canals 2.0, de manera que serà possible comentar-lo per Twitter amb l'etiqueta #SpinUOC, i també en el perfil de Facebook i LinkedIn de l'OSRT.

Inscripcions i més informació

Al web oficial de l'#SpinUOC pots consultar més informació sobre aquest esdeveniment, els seus protagonistes i els seus projectes, a més de fer la preinscripció abans del 16 de juny.

#SpinUOC té el suport d'Estrella Damm, l'esdeveniment 4 years from now del World Mobile Capital, Secartys i Foment del Treball.

Enllaços relacionats