Notícies

Vídeo de la xerrada sobre l'avaluació del professorat i recerca segons l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

06/06/2014
Cicle "Dijous amb l'OSRT"

El passat 29 de maig la Seu 22@ de la UOC va acollir una xerrada sobre la valoració del professorat universitari segons l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), a càrrec d'Esteve Arboix, cap de l'Àrea de Professorat i Recerca d'AQU Catalunya, protagonista de la passada sessió del cicle Dijous amb l'OSRT.

A la sessió el ponent va explicar els objectius, funcions i estructura d'AQU Catalunya, com es realitza l'avaluació del professorat i la recerca i els reptes de futur en aquest àmbit.

En la documentació generada es pot descarregar la seva presentació.

El cicle

Sota la denominació Dijous amb l’OSRT, l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència de la UOC (OSRT) organitza l’últim dijous de cada mes –tret dels períodes de vacances– una sessió formativa amb la participació d’experts en aspectes relacionats amb l’activitat d’R+D+I. En el següent enllaç es poden consultar els vídeos de les anteriors sessions.

Documentació generada