Spin UOC
28/05/2013
La Universitat obre la inscripció gratuïta a un acte en què coincidiran personal investigador, empreses, institucions i comunicadors científics

El proper 13 de juny, de 19.00 a 21.00 hores, l'antiga Fàbrica d'Estrella Damm (carrer del Rosselló, 515, Barcelona) acollirà la primera trobada Spin UOC. Impulsat per l'Oficina de Suport a la Recerca (OSRT) i Alumni de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), aquest esdeveniment tindrà presentacions breus i creatives de projectes transferibles de la Universitat i de persones que s'han format en aquesta institució.

L'objectiu de l'acte és establir ponts de contacte entre projectes i iniciatives sorgits de l’activitat innovadora de la UOC i el teixit social i empresarial que envolta la universitat. A més de les presentacions, l'Spin UOC disposarà d'un espai de networking en què els assistents podran conversar i compartir experiències amb els ponents. L'esdeveniment té com a finalitat facilitar la col·laboració i la transferència com a motor de base per a l'enriquiment de la societat i l'establiment de nous models de negoci a partir de l’activitat d'R+D+I de la UOC i dels projectes innovadors dels seus estudiants.

Una manera innovadora de fer les presentacions
Amb més d'una dècada d’experiència impulsant el desenvolupament de l'activitat d’R+D+I, els dotze projectes que es presentaran a l'Spin UOC segueixen l'estil Pecha Kucha, un format breu i creatiu que s'ha consolidat com una fórmula d'èxit per fer presentacions àgils i entenedores adreçades a una audiència no experta. Al llarg de l'acte, es podrà veure una àmplia gamma de temàtiques relacionades amb la recerca i la innovació de la UOC i els estudis de la Universitat, des de projectes orientats a l'aprenentatge de llengües fins a aplicacions que donen un valor afegit al turisme, passant per la recerca en sistemes de geolocalització i el paper de les xarxes sense fils en les ciutats del futur; tots explicats per personal investigador de la UOC, antics alumnes i estudiants.

L'acte serà presentat per Christian Serrano i estarà amenitzat musicalment pel cor Ol'Green. Presidirà l'esdeveniment el Dr. Josep A. Planell, rector de la UOC.

Inscripcions
La inscripció a l’Spin UOC és gratuïta. En cas de voler assistir-hi cal omplir el següent formulari abans del 7 de juny.

Durant els descansos hi haurà un refrigeri amb cervesa Estrella Damm. Alhora, tots els assistents estaran convidats a visitar l’exposició permanent sobre la història d’aquesta empresa al mateix edifici de l’acte.

A més, és possible participar en els debats a Facebook i LinkedIn que s’impulsaran entorn de l’Spin UOC, i comentar l’acte per Twitter amb l’etiqueta #SpinUOC.

Enllaços relacionats