3a actualització del Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC

19/11/2012
Un espai per donar visibilitat a l'activitat d'R+D+i de la universitat

38 grups d’R+D+i i 33 investigadors individuals. L’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) ha completat la tercera i darrera fase d’actualització dels continguts del Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC. Aquest espai web permet consultar tota la informació d’interès sobre l’activitat que desenvolupa el personal de recerca i innovació de la universitat. La Unitat de Transferència del Coneixement (UTC) de l’OSRT ha incorporat a 33 investigadors, que formen part del personal no adscrit a cap grup, i dosgrups de recerca més,que han mostrat el seu interès en donar més visibilitat a la seva activitat d’R+D+i,incloent la seva informació en aquest espai.

Els grups i el personal no adscrit per àrees
Després d’aquesta fase d’actualització, el mapa compta ara amb 38 grups de recerca. 14 formen part dels estudis i àrees de la UOC, altres 15 estan adscrits a l’IN3 i els 9 restants a l’eLearn Center. Pel que fa l’àmbit temàtic, 24 són de ciències socials, 3 de ciències de la salut, altres 3 són d’arts i humanitats i els 8 restants de tecnologia i comunicació.

Pel que fa al personal no adscrit a cap grup, 19 de ciències socials, 6 d’arts i humanitats i 8 de tecnologia i comunicació.

Què es el Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC?
Un espai per consultar quina activitat d’R+D+i es du a terme, quins grups les desenvolupen i quins són els seus responsables. El Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC és un web que permet saber de forma instantània les línies de recerca de la universitat i saber quins són els grups que les realitzen. Aquest web facilita la comprensió de com s’articula la recerca de la UOC.

Fitxa pròpia, línies d’R+D+i, paraules clau i dades de contacte són les informacions principals al voltant de l’activitat de recerca que el mapa posa a l’abast.

Més informació
Si necessiteu més informació sobre el Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC podeu visitar el seu web o posar-vos en contacte amb els responsables de l’OSRT de la seva gestió a través del correu electrònic: utc_osrt@uoc.edu

Enllaços relacionats