Notícies

El projecte Horizon Iberoamèrica 2012 es presenta al Massachusetts Institute of Technology

Experts iberoamericans en usos de la tecnologia en educació identifiquen les tecnologies emergents que poden transformar l'ensenyament superior

El segon Informe Horizon Iberoamèrica: Perspectives entorn de la tecnologia. Ensenyament superior a Iberoamèrica 2012-2017, que identifica les dotze tecnologies que revolucionaran l'ensenyament superior a Iberoamèrica en els propers cinc anys, s’ha presentat a la Summer Conference del New Media Consortium, celebrada anualment, que ha tingut lloc al prestigiós Massachusetts Institute of Technology (MIT) de Boston. L’encarregada de presentar l’informe ha estat l’Eva Durall, coordinadora del projecte. L’Albert Sangrà, director de l’eLearn Center, presentarà l’informe a la conferencia Virtual Educa, que tindrà lloc del 18 al 21 de juny a Panamà.

L'objectiu principal del projecte, en el qual han participat quaranta-cinc experts en usos de la tecnologia en educació de diferents països iberoamericans, és l'elaboració d'un informe biennal en el qual s'identifiquen, en horitzons temporals entre 1 i 5 anys, les tecnologies emergents susceptibles de provocar una transformació en l'ensenyament superior dins del context d'Iberoamèrica.

Trobareu informació sobre les tecnologies seleccionades al bloc del projecte.