Creació del Comitè Científic de l'eLearn Center

eLearn Center
25/06/2012
El Comitè, format per experts internacionals en e-learning, s?ha constituït el passat 25 de juny

Després de tres anys de vida, durant els quals ha consolidat la seva activitat, l’eLearn Center (eLC) fa un pas endavant en la seva projecció com a centre de recerca de referència en l’àmbit de l’e-learning amb la creació d’un Comitè Científic internacional. El comitè, integrat per un grup d'experts de renom internacional, té com a objectius l'assessorament, l'aportació científica i la difusió de l’activitat del centre.

Formen part del Comitè Científic de l’eLC la Betty Collis, de la Universitat de Twente, d’Holanda; el Ferran Ruiz, president del Consell Escolar de Catalunya; la Insung Jung, de la Universitat Internacional Cristiana del Japó; la Martha Stone, de la Universitat de Harvard, dels EUA; la Sara Guri-Rosenbilt, de la Open University d’Israel; i el Terry Anderson, de la Universitat d’Athabasca, del Canadà.

El Comitè es va constituir formalment el 25 de juny en un acte presidit per Imma Tubella, rectora de la UOC.

Enllaços relacionats