Nova actualització del Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC

Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC
12/12/2011
Un espai per donar visibilitat a l'activitat d'R+D+i de la universitat

Més informació sobre els grups de recerca de la UOC, les seves àrees del coneixement i els centres dels que depenen. Un any després de la seva creació, l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) finalitza la segona fase d’actualització dels continguts del Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC. La Unitat de Transferència del Coneixement (UTC) de l’OSRT acaba d’incorporar nou grups de recerca més que han mostrat el seu interès en donar més visibilitat a la seva activitat incloent la seva informació en aquest espai.

Grups que ja en formen part
Els nou grups que han mostrat el seu interès per incorporar-se al mapa en aquesta segona fase són: “Crisi, alteritat i representació”, “Ciències i matemàtiques en xarxa”, “Comunicació mòbil, economia i societat”, “Laboratori d'Educació Social”, “Scene Understanding and Artificial Intelligence Lab”, “EdOnline Research Group”, “Comunicació i nous mitjans”, “Educació i societat en xarxa” i l’Àrea de Tecnologia Educativa.

Després d’aquesta segona fase d’actualització, el mapa compta ara amb 36 grups de recerca. 14 formen part dels estudis i àrees de la UOC, altres 14 estan adscrits a l’IN3 i els vuit restants a l’eLearn Center. Pel que fa l’àmbit temàtic, 22 són de ciències socials, tres de ciències de la salut, altres tres són d’arts i humanitats i els vuit restants de tecnologia i comunicació.

Què es el Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC?
Quina activitat d’R+D+i es du a terme, quins grups les desenvolupen i quins són els seus responsables. Un espai endreçat on poder conèixer de forma ràpida l’activitat d’R+D+i i les persones que s’hi dediquen. El Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC és un web que permet saber de forma instantània les línies de recerca de la universitat i saber quins són els grups que les realitzen. Aquest web facilita la comprensió de com s’articula la recerca de la UOC.

Fitxa pròpia, línies d’R+D+i, paraules clau i dades de contacte són les informacions principals al voltant de l’activitat de recerca que el mapa posa a l’abast.

La següent actualització
Els grups de recerca que falten
i els investigadors individuals. El Mapa del Coneixement de la UOC no està complet. Per tal que cap dels grups de recerca de la universitat i les persones que s’hi dediquen es quedin fora, l’OSRT engegarà una tercera fase d’actualització dels continguts del mapa. L’objectiu és incloure als grups que encara no hi són i que estan interessats en beneficiar-se d’aquesta visibilitat, així com als investigadors individuals que fins ara no hi figuraven.

Més informació i formar part del mapa
Si necessiteu més informació sobre el Mapa del Coneixement i Tecnologia de la UOC podeu visitar el seu web o posar-vos en contacte amb els responsables de las seva gestió de l’OSRT a través del correu electrònic: utc_osrt@uoc.edu

Enllaços relacionats