L'OSRT estrena nova seu a l'edifici Media-TIC de Barcelona

06/09/2010

L’edifici, ubicat al districte 22@Barcelona, entre els carrers Roc Boronat i Sancho d’Àvila, és el nou lloc de treball de l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència de la UOC.

Des d'aquest mes de setembre, el Media-TIC, concebut com el centre de les activitats TIC del districte 22@Barcelona, acull les oficines de l’OSRT, així com l’Internet Interdisciplinary Institute (IN3) i el Centre de Recursos per a la Recerca amb el seu fons Castells. També s’hi han traslladat l’eLearn Center (eLC), part de l’Institut Internacional de Postgrau i l’Oficina Oberta d’Innovació. En total, la UOC ocupa les tres plantes superiors, amb una superfície total de 5.000 m2.

L'edifici Media-TIC, ideat seguint un model d’arquitectura sostenible, és el nucli d'unió entre l'espai dels clústers Media i TIC del 22@Barcelona, un punt de trobada per a empreses, institucions i professionals del món digital i les noves tecnologies.

Enllaços relacionats