Notícies

Vídeo: «El Pla de Doctorats Industrials: com podem millorar la competitivitat a través de la innovació i el talent»

09/03/2015
Una iniciativa adreçada a investigadors i empreses

Tant si vols desenvolupar la teva tesi dels estudis de doctorat en el món professional, com si formes part d’una empresa susceptible d’incorporar aquest tipus de talent, aprofita les oportunitats que ofereix el Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya. Amb motiu de conèixer més informació i posar en contacte actors potencials, la UOC va organitzar una jornada el passat 26 de febbrer en la qual Jordi Alba Granados, gestor de projectes del Pla a la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat, va explicar-ne els seus principals detalls.

A la documentació generada és possible descarregar la seva presentació.

El Pla de Doctorals Industrials

El Pla de Doctorats Industrials és una iniciativa de la Generalitat de Catalunya, basada en referències internacionals consolidades –França (CIFRE) o Dinamarca (Industrial PhD Programme)–, i té per objecte contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, captar i retenir talent i situar els estudiants de doctorat en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa. El seu element essencial és un projecte de recerca estratègic d’una empresa que es desenvoluparà en col·laboració amb una universitat i que serà objecte d’una tesi doctoral.

Aquesta jornada forma part del cicle «Dijous amb l’OSRT», amb el qual l’Oficina UOC de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) organitza una xerrada l’últim dijous de cada mes sobre temes d’interès per a les persones que es dediquen a aspectes relacionats amb l’R+D+I.

Documentació generada