Notícies

Beques per als programes de doctorat de Tecnologies de la Informació i de Xarxes i d'Educació i TIC (e-learning)

Escola de doctorat
03/09/2014
El termini prorrogat per a les sol·licituds per al programa de doctorat de Tecnologies de la Informació i de Xarxes finalitza el 7 de setembre de 2014; el termini prorrogat per a les sol·licituds per al programa de doctorat d'Educació i TIC (e-learning) finalitza el 5 d'octubre de 2014

La UOC ofereix tres beques per a cursar estudis en el programa de doctorat de Tecnologies de la Informació i de Xarxes i tres per al programa de doctorat d'Educació i TIC (e-learning). Els candidats al Programa de beques de tesis doctorals han de treballar a temps complet i presencialment a les instal·lacions de la Universitat.

Les beques tenen una durada màxima de quatre anys, i s'han de renovar anualment. La renovació està condicionada a la consecució per part dels estudiants becats dels objectius formatius i d'investigació fixats per a cada cas. Un d'aquests objectius és completar el període de recerca establert en un màxim de tres anys; un altre és dur a terme articles de recerca derivats de la tesi doctoral.

El programa ofereix la possibilitat de fer doctorats industrials, amb beques per als millors candidats amb convenis amb empreses. Els doctorands que segueixin un doctorat industrial tindran un supervisor de la Universitat i un tutor de l'empresa.

La UOC és una universitat plenament homologada, amb seu a Barcelona i més de 60.000 estudiants per tot el món. La Universitat acull doctorands que vulguin desenvolupar la seva recerca en un marc altament qualificat i internacional, amb programes de doctorat adaptats al procés de Bolonya.

Els sol·licitants poden trobar al web més informació sobre el procés de sol·licitud, el programa acadèmic i l'estructura del programa de doctorat.

Programa de doctorat de Tecnologies de la Informació i de Xarxes. Data límit de sol·licitud: 7 de setembre de 2014. Més informació: phd_nit@uoc.edu

Programa de doctorat d'Educació i TIC (e-learning). Data límit de sol·licitud: 5 d'octubre de 2014. Més informació: phd_elearning@uoc.edu

Enllaços relacionats