05/12/2013
S'han presentat 162 abstracts de projectes de recerca i innovació de la Universitat

El proper 18 de desembre, de 9.00 a 18.00 h., l’Espai Pujades 350 –situat al mateix carrer i número de Barcelona– acollirà el First UOC International Research Symposium, una oportunitat per aglutinar i conèixer de primera mà l’activitat de recerca i innovació que es duu a terme a la UOC. El passat octubre es va obrir la possibilitat d’enviar abstracts perquè els projectes d’R+D+I de la Universitat siguin presentats a la societat en aquesta cita i han estat 162 els resums fets arribar a l’organització a través del web de l’esdeveniment. L’activitat de recerca i innovació es mostrarà a través de pòsters científics que seran exposats en l’espai esmentat. A més, el Comitè Avaluador del symposium va triar 50 projectes perquè duguin a terme una presentació flash de 3 minuts, de la mà d’algun dels seus protagonistes. L’acte l’obrirà l’Hble. Sr. Andreu Mas Colell, Conseller d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i President del Patronat de la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya.

Juntament amb la possibilitat de conèixer l’activitat d’R+D+I de la UOC a través dels pòsters i de les presentacions flash, l’acte acollirà una taula rodona sobre el futur de la universitat presidida pel Dr. Josep A. Planell, rector de la UOC, on també seuran el Dr. Manuel Castells, membre de la Comissió Científica de la UOC, la Dra. Helga Nowotny, professora emèrita de ciències socials a l’ETH Zurich i membre fundador de l’European Research Council (ERC), la Dra. Brenda Gourley, rectora i CEO de l’Open University del Regne Unit del 2002 al 2009, i Dr. Martin Carnoy, professor d’educació a la Stanford University School of Education.

Públic assistent

S’hi convida a totes les persones que tinguin interès a assistir-hi, omplint el formulari d’inscripció. A més hi haurà la possibilitat de comentar-ho a Twitter amb el hashtag #UOCrdi.

Enllaços relacionats