05/12/2013
A través del grup d'R+D+I sobre llengua, cultura i identitat en l'era global

Els propers 9,10 i 11 de desembre, IDENTI.CAT, grup d'R+D+I de la UOC, organitza el seminari internacional Nous parlants: un concepte en construcció, que tindrà lloc a la Sala Jordi Pujol de Seu de Tibidabo de la UOC.

L’esdeveniment està relacionat amb el projecte de recerca NEOPHON, que analitza el concepte de nous parlants i les seves pràctiques i ideologies lingüístiques en el context de l'era post-nacional, i amb la xarxa europea sobre nous parlants IS1306 COST, que vol posar l'experiència dels multilingües al centre de l'anàlisi. Ambdós projectes són dirigits pel grup sobre llengua, cultura i identitat en l'era global de la UOC, on Joan Pujolar és l'investigador principal.

El seminari internacional acollirà, a part de les ponències d'investigadors de la UOC com ara el propi Pujolar, Maite Puigdevall i Tulay Martínez, dues lectures obertes realitzades per Kathrin Woolard, de la University of California (EUA), i Sari Pietikäinen, de la Jyväskylän Yliopisto –una universitat finlandesa-, que es duran a terme el 9 i 11 de desembre, a partir de les 18.30, a la Residència d'Investigadors (Carrer de l'Hospital 64, Barcelona).

Un dels principals objectius del seminari internacional serà reflexionar sobre el concepte de "nous parlants", a través d'experiències de diferents experts de la matèria.

Inscripció

La participació en el seminari és gratuïta. Les persones interessades han de confirmar la seva assistència a Joan Pujolar al correu jpujolar@uoc.edu.

Enllaços relacionats