14/05/2013
Oportunitats de finançament per a contractació de personal

Has estat seleccionat pel Subprograma Ramón y Cajal? Aprofita l'oportunitat per fer activitat d'R+D+I a la UOC, ja que la Universitat compta amb places per acollir personal investigador a través d'aquest subprograma del Ministerio de Economía y Competitividad.

Quan el Ministerio publiqui la resolució definitiva dels candidats que rebran els ajuts sota el Subprograma Ramón y Cajal, es podran oficialitzar les peticions de personal investigador per a les àrees temàtiques que ofereix la UOC: ciències socials, art, dret, psicologia i filologia.

Si voleu aprofitar aquesta oportunitat podeu escriure a la Unitat de Gestió de Projectes de l'Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) de la UOC: ugp_osrt@uoc.edu.

Subprograma Ramón y Cajal
Està orientat a l'enfortiment de la carrera professional del personal investigador, perquè pugui estabilitzar-se al sistema estatal d'R+D+I, donant suport per a la seva contractació en organismes de recerca, centres d'R+D+I i universitats.