Notícies

Presentació del llibre "La comunicació en espais virtuals. Enfocaments i experiències de formació en línia"

05/11/2012
El 22 de novembre al Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada a Barcelona

La comunicació ha estat sempre al nucli de l’activitat educativa. Tant és així que seria possible definir els enfocaments i les tendències pedagògiques atenent als models comunicatius que s’hi apliquen. Com es distribueixen els continguts formatius? Com es transmeten les pautes o les orientacions? Com es relacionen els diferents agents en el procés d’ensenyament i aprenentatge? Com modifiquen el coneixement o en construeixen de nou? Com el comparteixen? En la resposta a aquestes i moltes altres preguntes que ens podríem formular al voltant de l’educació no seria possible obviar l’acte comunicatiu.

En La comunicació en espais virtuals. Enfocaments i experiències de formació en línia (Col·lecció UOCInnova. Barcelona: Editorial UOC), obra coordinada per Begoña Gros, experta en educació i TIC i professora de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona, i Xavier Mas, tècnic investigador en l’e-learning a la UOC, diversos docents i experts de l’àmbit de la formació en línia posen a l’abast dels lectors i lectores les seves experiències, visions i reflexions, totes elles al voltant de la comunicació en els espais virtuals.

Acte de presentació
L’obra serà presentada a les 17.45 el dijous 22 de novembre al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE), situat al carrer d’Ausiàs Marc, 40 de Barcelona.

Hi ha més informació sobre el llibre al següent enllaç.
Us podeu inscriure en a través d’aquest enllaç.

La col·leció UOCInnova
La col·lecció UOCInnova té per finalitat la difusió de la innovació, sigui en forma d'experiències o de reflexió teòrica, que té lloc en l'espai de confluència entre les TIC, l'aprenentatge en línia i l'educació superior. Així mateix, està adreçada a un public ampli, compost per professorat, estudiants i professionals de la formació en general.