Un mapa agrupa tot el coneixement i la tecnologia generats a la UOC

30/11/2010

El Mapa del Coneixement i Tecnològic, accessible des d’aquest portal, recull tota l’activitat R+D+i de la Universitat d’una manera visual i intuïtiva. Explora’l!

Quin són els grups de recerca que desenvolupen la seva tasca investigadora a la UOC? Quines línies de R+D+i s’hi treballen i quin pes tenen dins el grup? A qui cal dirigir-se per a posar-s’hi en contacte? Aquestes i altres preguntes tenen resposta en el Mapa de Coneixement i Tecnoogia de la UOC, impulsat per la Unitat de Transferència de Coneixement (UTC) de l’OSRT.

El mapa identifica i descriu tots els grups de recerca de la Universitat i els classifica segons el seu àmbit temàtic i el centre o estudis que els impulsen. Cada grup té una fitxa pròpia amb informació sobre la seva activitat, línies de R+D+i, paraules clau que el defineixen i dades de contacte.

D’aquesta manera, les persones, empreses o entitats interessades en l’activitat R+D+i de la UOC accedeixen a una panoràmica general, permanentment actualitzada, de tot allò que en matèria de recerca i innovació es duu a terme a la Universitat.

Enllaços relacionats