Benvinguts al nou portal de l'OSRT!

03/12/2010

L’Oficina estrena un nou espai a la xarxa que potencia la transferència de coneixement i tecnologia de la UOC a l’exterior. A curt termini també donarà accés a una intranet exclusiva per al personal investigador.

En aquesta nova web es pot trobar informació general sobre l’OSRT i l’equip de professionals que la formen. També es poden consultar els resultats de R+D+i de la Universitat i enllaçar directament amb els grups de recerca de la UOC, els projectes de R+D+i que desenvolupen i la seva producció científica.

El teixit empresarial i social, així com institucions i col·lectius, tenen el seu punt de trobada en aquest espai, on podran contactar directament amb la Unitat de Transferència de Coneixement (UTC) de l’OSRT i conèixer tots els serveis que ofereix, entre els quals cal destacar el Mapa de Coneixement i Tecnologia.

En mapa s’hi troben identificats tots els grups de recerca de la Universitat segons el seu àmbit temàtic i el centre o estudi des d’on treballen. Així, les persones interessades tenen a l’abast tota l’oferta tecnològica que ofereix la UOC i una visió global del coneixement que s’hi genera.

Actualment, l’OSRT està desenvolupant una Intranet destinada a facilitar l’activitat R+D+i de la Universitat. Els usuaris tindran al seu abast totes les gestions relacionades amb la recerca que es duu a terme a la institució, podran localitzar el professional més adient per a cada una de les seves necessitats, consultar convocatòries d’ajuts, descarregar documents online i trobar respostes a les preguntes més habituals. Tot d’una manera clara, directa i funcional.

El nou portal també incorpora un espai per a notícies i tota la informació de contacte de l'Oficina.