Nou impuls per a la Unitat de Transferència de Coneixement de l'OSRT

16/09/2010

La unitat ha rebut una dotació econòmica per part del Ministeri de Ciència i Innovació per potenciar el desenvolupament, la innovació i la transferència de coneixement.

La Unitat de Transferència de Coneixement de l’OSRT ha rebut una important subvenció del Ministeri de Ciència i Innovació. L'ajut arriba del subprograma Apoyo a la Función de Transferencia en Centros de Investigación (INNCIDE 2010) i s’ajusta al Pla estratègic de la UOC per als anys 2010-2014.

Amb aquest nou impuls, la UTC es posa en marxa per a convertir-se en el punt de referència entre la UOC i el seu entorn (empreses, institucions, col·lectius i societat en general). El seu objectiu és potenciar la transferència dels resultats obtinguts en l'activitat d'R+D+I de la Universitat per a poder-los aplicar per a la seva possible explotació.

Una de les iniciatives de la UTC que pots consultar des d’aquest mateix espai és el Mapa de Coneixement i Tecnologia de la UOC, des d’on podràs visualitzar tota l’oferta tecnològica i de coneixement de la Universitat per àmbit temàtic.

Enllaços relacionats