La UOC renova el seu espai web dedicat a la recerca

22/09/2010

S'hi han incorporant noves funcionalitats i més informació sobre l'activitat de R+D+i i de transferència de coneixement que es desenvolupa a la Universitat.

En aquest nou espai, que vol ser el punt de referència de la recerca que es fa a la UOC, es pot consultar, d’una manera àgil i directa, les àrees de coneixement en R+D+i de la institució, l’activitat dels grups de recerca de la Universitat i accedir a l’Internet Interdisciplinary Institute (IN3) i l’eLearn Center (eLC), els dos centres des d’on s’articula la recerca a la UOC.

També es pot accedir a la relació de tot el personal investigador de la UOC segons la seva categoria professional, així com a les dades dels projectes de R+D+i en els quals participen. Els usuaris poden fer cerques segons l’estat, tipus i any del projecte, el seu àmbit de recerca i el grup que el gestiona.

Les dades de la producció científica del personal investigador, estructurades segons el tipus i any publicació, el grup de recerca i l’autor, és una de les novetats d’aquest nou espai, que també enllaça amb la biblioteca de recerca, des d’on es poden llegir diverses publicacions en línia.

Enllaços relacionats