Notícies

La UOC publica la resolució provisional de la seva convocatòria de beques postdoctorals

La Universitat incorporarà cinc investigadors als seus grups de recerca

La Comissió de Recerca i Innovació ha fet pública la resolució provisional de la convocatòria d'ajuts postdoctorals de la UOC, atorgant cinc beques per a un període de tres anys. L'objectiu dels ajuts és atraure nous investigadors postdoctorals a la Universitat, d'acord amb uns criteris d'avaluació qualitatius i socials, més enllà de les mètriques de les publicacions dels candidats i candidates.

La convocatòria ha constat de dues modalitats: una per incorporar quatre investigadors als grups de recerca de la UOC i una altra consistent en una plaça de caràcter interdisciplinari. Com que la segona modalitat ha quedat deserta, donat que les candidatures rebudes no s'ajustaven als requisits establerts a les bases de la convocatòria, s'ha seleccionat una candidatura més a la primera categoria.

A continuació s'indiquen les cinc candidatures seleccionades i els grups de recerca de què formarien part:

Joan Casas Roma, al grup SMARTLEARN, dirigit per Santi Caballé i adscrit als Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

Maite Garbayo Maetzu, al grup Gèneres en Transició: Masculinitats, Afectes, Cossos i Tecnociència (MEDUSA), dirigit per Begonya Enguix i adscrit als Estudis d'Arts i Humanitats.

Diego Alberto Oliva, al grup Internet Computing & Systems Optimization (ICSO), dirigit pel catedràtic Àngel A. Juan i adscrit a l'Internet Interdisciplinary Institute (IN3), centre de recerca de la UOC.

Maartje Roelofsen, al grup de Noves Perspectives en Turisme i Oci (NOUTUR), dirigit per Lluís Garay i adscrit als Estudis d'Economia i Empresa.

Francesc López Ramos, també adscrit a ICSO.

Al·legacions

Aplicant el reial decret llei 463/2020, del 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, mentre sigui vigent, queda suspès el termini d'al·legacions. Un cop finalitzat, s'atorgarà a candidats i candidates un termini de deu dies naturals perquè en presentin les que considerin pertinents; la Comissió resoldrà aquestes al·legacions en un termini de quatre dies naturals.

Resoltes les possibles al·legacions presentades, s'emetrà la resolució definitiva de la convocatòria present. La provisional és possible consultar-la en aquest document.

Documentació generada