Notícies

La UOC adjudica sis ajuts a investigadors perquè hi puguin fer estades postdoctorals

20/03/2015
Publicada la resolució d'una convocatòria de la Universitat amb l'objectiu de captar nous investigadors i millorar la qualitat i la competitivitat de la seva R+D+I

Amb l’objectiu de fomentar les estades a la UOC de personal docent i investigador doctor de qualsevol de les àrees temàtiques dels estudis de la institució als seus dos centres de recerca —l’eLearn Center (eLC) i l’Internet Interdisciplinary Institute (IN3)—, la Universitat ha concedit sis ajuts per a fer-hi estades postdoctorals. Amb els ajuts atorgats per la Comissió de Recerca i Doctorat el 12 de març passat, els nous investigadors contribuiran a augmentar el personal d’R+D+I dels grups de recerca de la UOC i a millorar la qualitat i la competitivitat de la seva activitat.

El programa complementa altres ajuts d’estades i contractes predoctorals i postdoctorals de recerca, com ara els del Ministeri d’Economia i Competitivitat, els de la Generalitat de Catalunya, amb el valor afegit que el seu disseny té en compte la diversitat i el potencial dels diferents grups de recerca que hi ha en el si de la UOC.

A l’enllaç següent es pot baixar la resolució.

Documentació generada