Notícies

El Ministeri d'Economia i Competitivitat incentiva la presència d'investigadors a les empreses

05/03/2015
Això permet atreure talent amb competències d'alt valor

Amb l’objectiu de formar doctors en empreses que realitzin un projecte d’R+D+I en què s’emmarqui la seva tesi doctoral, afavorir la inserció laboral de l’investigador en les empreses des del començament de la seva carrera professional i promoure la incorporació de talent en el teixit productiu per a elevar-ne la competitivitat, el Ministeri d’Economia i Competitivitat ha obert una convocatòria per al cofinançament dels contractes laborals del personal investigador en formació. Aquests ajuts es componen de tres aspectes de finançament: per als contractes, per a estades en entitats d’R+D+I i per a despeses de matrícula en els ensenyaments de doctorat.

D’aquesta manera les empreses poden atraure persones amb competències d’alt valor afegit i accedir a grups de recerca de l’entorn acadèmic i científic. Per a les universitats i els centres de recerca és una oportunitat per a transferir tecnologia i coneixements i enfortir els vincles amb el món empresarial.

Les contractacions tindran una durada màxima de quatre anys. La retribució salarial mínima que hauran de rebre els investigadors en formació durant aquest període serà de 16.422 euros bruts anuals. El termini de presentació de sol·licituds s’acaba el dia 17 de març. Per a consultar les bases i per a fer la inscripció podeu anar a aquest enllaç.

Enllaços relacionats