Notícies

Més de 150 persones participen a la jornada informativa sobre convocatòries europees de la UOC

08/06/2012
Vídeo de l'acte conduït per Nicolás Ojeda, National Contact Point, sobre les claus del Programa People del 7è Programa Marc i futur Horizon 2020

Personal d’R+D+i de pràcticament totes les universitats catalanes es van donar cita a la jornada que l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) de la UOC va organitzar el passat 31 de maig. Nicolás Ojeda, National Contact Point del Programa People, va dur a terme una classe magistral a la sala d’actes del MediaTIC per a desgranar quines són les claus de les convocatòries previstes del programa d’R+D+i que la Comissió Europea destina a recursos humans: el programa People.

L’esdeveniment va ser presentat per Teresa Sancho, qui va destacar que de partida és molt positiu poder veure una sala plena per a tractar convocatòries de recerca i innovació. Tot i que la UOC és una universitat jove, i encara més pel que fa l’R+D+i, la vicerectora de Recerca i Innovació va incidir en l’empenta del personal investigador de la UOC a l’hora de presentar-se a convocatòries competitives. En aquest sentit, cal destacar que la UOC té actualment 4 projectes finançats del 7è Programa Marc, un d’ells de recent aprovació dins d’aquest programa People.

Nicolás Ojeda va ressaltar les xifres de les universitats catalanes, pel que fa al programa People, respecte a la resta de l’Estat. En pràcticament totes les comparatives vistes a la Jornada, Catalunya lidera la presentació de propostes.

Als documents relacionats trobareu la presentació que va fer servir el ponent de la jornada.

Dijous amb l’OSRT
Aquesta jornada se suma a la llista d’esdeveniments organitzats per l’OSRT, per apropar temes d’interès per al personal d’R+D+i, sota la denominació “Dijous amb l’OSRT”. Amb aquest cicle, cada últim dijous del mes, la UOC apropa, a través d’un expert, algun dels aspectes claus per a fer créixer i millorar l’activitat de recerca i innovació.

Documentació generada