Esdeveniments
i outreach

Promovem activitats i esdeveniments amb l'objectiu de fomentar el diàleg i la participació, tant entre els col·lectius acadèmics i professionals com entre la ciutadania. Un dels nostres objectius és generar espais de debat, de discussió i d'intercanvi d'idees que vagin més enllà de les fronteres de la Universitat.

Oberts a professionals

L'eHealth Center promou activitats de discussió científica, eines i recursos formatius per als investigadors que fan recerca en salut digital de la UOC. Són activitats adreçades a la comunitat e-health interna de la Universitat i a un públic extern expert:

eHealth Talks

Seminaris de discussió científica de caràcter mensual.

eHealth Skills

Tallers esporàdics en què oferim recursos sobre metodologia i eines específiques de recerca en salut digital.

Oberts a la ciutadania

Amb la voluntat d'esdevenir un referent de reflexió nacional i internacional en l'àmbit de la salut digital, s’organitza:

mHealth BCN Conference

Seminaris web temàtics

Congrés Internacional de Salut Digital

Alt

MOOC d'Alfabetització per a la salut

Propostes i idees per cuidar i cuidar-nos (en castellà)

eHealth outreach

L'eHealth Center participa en activitats de difusió i divulgació científica sobre la salut digital adreçades a un públic general extern.

Alt

Activitats en escoles i instituts

Festa de la Ciència

Nit Europea de la Recerca